| Kauhajoki, Varjoliito Ranking 2002 | |||||||||
| Pvm | 8.6.2002 | ||||||||
| Tehtävätyyppi | Määrämaali | ||||||||
| Matka | 44,5 | km | |||||||
| Yli 2 km lentäneet | 16 | kpl | |||||||
| Maaliin | 6 | kpl | |||||||
| Paras aika | 77 | min. | |||||||
| Matka | Aika | Nopeus | Matka- | Aika- | Yhteis- | ||||
| Nimi | Kerho | Liidin | km | min | km/h | pisteet | pisteet | pisteet | |
| 1 | Makkonen Jouni | Som.ILY | 880 Gradient Avax RS | 44,5 | 77 | 34,7 | 596,91 | 375,00 | 972 |
| 2 | Jutila Antti | KaIk | 770 Ozone Octane | 44,5 | 83 | 32,2 | 596,91 | 347,89 | 945 |
| 3 | Seppi Harri | HVS | 778 Apco Simba | 44,5 | 93 | 28,7 | 596,91 | 310,48 | 907 |
| 4 | Rämö Kari | Pitk. L | 862 Gin Oasis | 44,5 | 94 | 28,4 | 596,91 | 307,18 | 904 |
| Saalasti Juha | Kot.SV | 495 Apco Futura | 44,5 | 94 | 28,4 | 596,91 | 307,18 | 904 | |
| 6 | Schwach Mika | Pitk. L | 777 Gradient Bliss | 44,5 | 107 | 25,0 | 596,91 | 269,86 | 867 |
| 7 | Pousi Mika | Pitk. L | 747 Firebird Booster | 26,8 | 348,03 | 0,00 | 348 | ||
| 8 | Kronka Piotr | Skyrds | 771 Nova Carbon | 25,7 | 332,87 | 0,00 | 333 | ||
| 9 | Mladen Milevski | Skyrds | 518 Perche V-max (gama) | 21,5 | 273,88 | 0,00 | 274 | ||
| 10 | Kotila Reijo | KaIk | 598 Airea Shape | 19,1 | 240,17 | 0,00 | 240 | ||
| 11 | Kimmo Karjalainen | SkyFlyT | 871 Swing Astral 3 | 18,5 | 231,74 | 0,00 | 232 | ||
| 12 | Tolppa Vesa | Jäm RL | 701 Firebird Matrix | 10,5 | 119,38 | 0,00 | 119 | ||
| 13 | Alaraudanjoki Esa | HVS | 686 Firebird Booster | 5,7 | 51,97 | 0,00 | 52 | ||
| 14 | Turunen Sami | Kot.SV | 751 Apco Simba | 4,9 | 40,17 | 0,00 | 40 | ||
| 15 | Takanen Taina | Som.ILY | 882 Gradien Bliss | 4,1 | 29,49 | 0,00 | 29 | ||
| 16 | Rantala Petri | Eprl | 852 Apco Simba | 3,5 | 21,07 | 0,00 | 21 | ||
| 17 | Rikkonen Ari | Skyrds | 901 Ozone Octane | 0,9 | 0,00 | 0,00 | 0 | ||
| Kaikkien Gepsiä käyttäneiden lennot samassa kuvassa | |||||||||
| Kaikkien Gepsiä käyttäneiden laskupaikat samassa kuvassa | |||||||||
| Trackit ja tehtävä riippuliito.exe -ohjelmaan, ZIP-tiedostona | |||||||||