Pedagoginen suunnitelma

Piirros pedagogisesta pelilaudasta

Opiskelija voi suorittaa kurssin lähiopetuksena ja/tai verkkokurssina. Pyritään käyttämään saavutettavaa materiaalia, esimerkiksi verkossa olevia videoita ja muuta materiaalia. Kaikki kurssin materiaali jaetaan verkossa.

  • Luennot (videoneuvottelulla etäopiskelijoille)
    • Opettajajohtoista
  • Flipped classroom ja oppimista tukevat videot
  • Oppimistehtävät
  • Yhteistoiminnallisuus
  • Oppijan portfolio
    • Oppimistehtävät opetusteknologiaan liittyen

Kurssin aikana haetaan pedagogisia ratkaisuja, eikä laiteriippuvaisia ratkaisuja. Tavoitteena on opettaa peruskäsitys tai taustalla oleva ajatus opetusteknologian hyödyntämisestä opetuksessa, jotta opiskelijan on mahdollisimman helppo jatkossakin seurata opetusteknologian kehitystä sekä ottaa uutta teknologiaa käyttöönsä.

Arviointi

  • Itsearviointi oman portfolion pohjalta
  • Vertaisarviointi
  • Opettajan arviointi portfoliosta sekä kurssiaktiivisuudesta

Arvosana pohjautuu...

  • HYK, Hyväksytty kiitettävin tiedoin: Opiskelija on kehittynyt hyödyntämään opetusteknologiaa sujuvasti ja ymmärtää opetusteknologian kehittyvän nopeasti sekä
  • HYT, Hyväksytty tyydyttävin tiedoin: Opiskelija suorittaa kurssin ja ymmärtää opetusteknologian roolin opetuksessa.