Koulutoimikunnan tiedote koteihin

Lähettäjä: Palokan yläkoulun koulutoimikunta

Asia: Palokan koulukeskuksen väistötilasuunnitelmat

Saaja: Yläkoulun oppilaat ja vanhemmat

Luovutimme 19.5.2008 Jyväskylän maalaiskunnan kunnanhallitukselle vetoomukset puhtaiden koulutilojen puolesta. Koulutoimikunta laittoi tyytyväisenä merkille sen, että ongelmaan on lähdetty nopeasti reagoimaan.

Tarkoituksena on rakentaa koulun edessä olevalle kentälle 700 neliötä luokkatilaa ja 500 neliötä hallintotilaa. Koulutoimikunta kuitenkin katsoi tilat riittämättömäksi. Tämän vuoksi lähetimme kunnan edustajille liitteenä olevan julkilausuman, jossa vaadimme kahta lisärakennusta ja remontoitavien tilojen korjausten toimivuuden ja terveellisyyden tarkastamista ennen kuin oppilaat tulevat syksyllä kouluun.

Kiitämme oppilaita, vanhempia ja opettajia asialle saamastamme voimakkaasta tuesta ja toivomme että voimme syksyllä jatkaa turvallisesti koulunkäyntiä.

Hyvää kesää

Palokan yläkoulun koulutoimikunta