Jokelan koulu

Rovastinpolku 3

40270 Palokka                                                                                     18.11.2005

Tiedote oppilaiden koteihin

Jokelan koulun C-solun korjaustoimenpiteet alkavat. Toimenpiteet kohdistuvat  tämän hetken tietojen perusteella  pienehkölle lattia-alueelle. Tästä ja myös A- ja B- soluista otetaan vielä tulevan viikon aikana lisänäytteitä korjaustoimenpiteiden kartoittamiseksi.

Alkavan remontin ja myös C-solussa koettujen oireiluiden vuoksi siirrämme opetustoiminnan

C-solusta ja myös liikuntasalista pois. Ainoastaan opettajainhuoneessa opetustoiminta jatkuu.

Väistötilat

Nisulankulma (S-marketin siipirakennuksen toinen kerros)

Tänne sijoitamme 1.-luokat, 6C ja 6D.

Passelli, Yrittäjäntie 2 (Heinämäen teollisuusalue)

Tänne sijoitamme 5.-luokat.

Muuttoaikataulu

Nisulankulmaan muutto alkaa maanantaina klo 12. Muutosta johtuen maanantaina oppilaiden koulutyö päättyy klo 12. (Huom. 1.-luokat, 6C ja 6D)

Tiistaina koulutyö jatkuu ”uusissa” tiloissa työjärjestyksen mukaisesti.

Passeliin muutto alkaa tiistaina klo 12. Muutosta johtuen tiistaina oppilaiden koulutyö päättyy

klo 12. (Huom. 5.-luokat). Keskiviikkona koulutyö Passelissa jatkuu työjärjestyksen mukaisesti.

Ruokailujärjestelyt

Nisulankulman oppilaat ruokailevat Jokelan koulun ruokasalissa.

Passeliin ruoka viedään Palokan keskuskeittiöstä.

Puhelin

Nisulankulmaan numero on 336 5790

Passeliin numero on  040 7014850

Opetusjärjestelyt

Oppilaan viikkotuntimäärä pysyy opetussuunnitelman mukaisena. Oppilaan työjärjestys saattaa kuitenkin muuttua. Samoin myös  yksittäisiä opettajamuutoksia voi  tulla. Tämä ei tarkoita sitä, että luokanopettaja vaihtuu, vaan  sitä, että luokan oma opettaja hoitaa oman luokan tunteja aiempaa enemmän.

Poikkeusjärjestelyn kesto

Teknisen osaston tavoitteena on saada koulun remontin tämä vaihe valmiiksi vuoden loppuun mennessä ja kouluun pääsemme muuttamaan takaisin kevätlukukauden alkaessa. Syksy on kuitenkin osoittanut aikataulujen ennustamisen vaikeaksi, joten jäämme jännittyneinä odottamaan

tilanteen kehittymistä.

Terveisin