using Jypeli; /// @author Vesa Lappalainen /// @version 09.10.2011 /// /// /// Kaksi lumiukkoa tyhmästi /// public class LumiukkoTyhma : PhysicsGame { /// /// Pääohjelmassa laitetaan "peli" käyntiin Jypeli-kirjastolle tyypilliseen tapaan /// /// Ei käytössä public static void Main(string[] args) { using (LumiukkoTyhma peli = new LumiukkoTyhma()) { peli.Run(); } } /// /// Aliohjelmassa piirretään ja zoomataan kamera siten, että kenttä näkyy hyvin ruudulla. /// public override void Begin() { Camera.ZoomToLevel(); Level.BackgroundColor = Color.Black; double x, y; PhysicsObject p1, p2, p3; // Tehdään ensimmäinen lumiukko x = 0; y = Level.Bottom + 200.0; p1 = new PhysicsObject(2 * 100.0, 2 * 100.0, Shape.Circle); p1.X = x; p1.Y = y; Add(p1); p2 = new PhysicsObject(2 * 50.0, 2 * 50.0, Shape.Circle); p2.X = x; p2.Y = p1.Y + 100 + 50; Add(p2); p3 = new PhysicsObject(2 * 30.0, 2 * 30.0, Shape.Circle); p3.X = x; p3.Y = p2.Y + 50 + 30; Add(p3); // Tehdään toinen lumiukko x = 200; y = Level.Bottom + 300.0; p1 = new PhysicsObject(2 * 100.0, 2 * 100.0, Shape.Circle); p1.X = x; p1.Y = y; Add(p1); p2 = new PhysicsObject(2 * 50.0, 2 * 50.0, Shape.Circle); p2.X = x; p2.Y = p1.Y + 100 + 50; Add(p2); p3 = new PhysicsObject(2 * 30.0, 2 * 30.0, Shape.Circle); p3.X = x; p3.Y = p2.Y + 50 + 30; Add(p3); } }