using Jypeli;
/// @author Vesa Lappalainen
/// @version 09.10.2011
///
///
/// Kaksi lumiukkoa tyhmästi
///
public class LumiukkoTyhma : PhysicsGame
{
///
/// Pääohjelmassa laitetaan "peli" käyntiin Jypeli-kirjastolle tyypilliseen tapaan
///
/// Ei käytössä
public static void Main(string[] args)
{
using (LumiukkoTyhma peli = new LumiukkoTyhma())
{
peli.Run();
}
}
///
/// Aliohjelmassa piirretään ja zoomataan kamera siten, että kenttä näkyy hyvin ruudulla.
///
public override void Begin()
{
Camera.ZoomToLevel();
Level.BackgroundColor = Color.Black;
double x, y;
PhysicsObject p1, p2, p3;
// Tehdään ensimmäinen lumiukko
x = 0; y = Level.Bottom + 200.0;
p1 = new PhysicsObject(2 * 100.0, 2 * 100.0, Shape.Circle);
p1.X = x;
p1.Y = y;
Add(p1);
p2 = new PhysicsObject(2 * 50.0, 2 * 50.0, Shape.Circle);
p2.X = x;
p2.Y = p1.Y + 100 + 50;
Add(p2);
p3 = new PhysicsObject(2 * 30.0, 2 * 30.0, Shape.Circle);
p3.X = x;
p3.Y = p2.Y + 50 + 30;
Add(p3);
// Tehdään toinen lumiukko
x = 200; y = Level.Bottom + 300.0;
p1 = new PhysicsObject(2 * 100.0, 2 * 100.0, Shape.Circle);
p1.X = x;
p1.Y = y;
Add(p1);
p2 = new PhysicsObject(2 * 50.0, 2 * 50.0, Shape.Circle);
p2.X = x;
p2.Y = p1.Y + 100 + 50;
Add(p2);
p3 = new PhysicsObject(2 * 30.0, 2 * 30.0, Shape.Circle);
p3.X = x;
p3.Y = p2.Y + 50 + 30;
Add(p3);
}
}