// Otetaan käyttöön Jyväskylän yliopiston Jypeli-kirjasto using Jypeli; /// @author Vesa Lappalainen /// @version 04.10.2011 /// /// /// Luokka, jossa harjoitellaan piirtämistä lisäämällä ympyröitä ruudulle /// public class Lumiukko : PhysicsGame { /// /// Pääohjelmassa laitetaan "peli" käyntiin Jypeli-kirjastolle tyypilliseen tapaan /// /// Ei käytössä public static void Main(string[] args) { using (Lumiukko peli = new Lumiukko()) { peli.Run(); } } /// /// Aliohjelmassa piirretään ja zoomataan kamera siten että kenttä näkyy hyvin ruudulla. /// public override void Begin() { Camera.ZoomToLevel(); Level.BackgroundColor = Color.Black; PhysicsObject p1 = new PhysicsObject(2 * 100.0, 2 * 100.0, Shape.Circle); p1.Y = Level.Bottom + 200.0; Add(p1); PhysicsObject p2 = new PhysicsObject(2 * 50.0, 2 * 50.0, Shape.Circle); p2.Y = p1.Y + 100 + 50; Add(p2); PhysicsObject p3 = new PhysicsObject(2 * 30.0, 2 * 30.0, Shape.Circle); p3.Y = p2.Y + 50 + 30; Add(p3); } }