// editluep.h /****************************************************************************/ /* ** E D I T L U E P . H ** ** Apualiohjelmia console.c:n helppoon k„ytt””nottoon C++:ssa ** T„m„ tiedosto muuttaa mjonot.c:n lue_jono:n ja lue_jono_oletus ** k„ytt„m„„n editoivaa versiota EditString. ** T„ss„ on my”s toteutus omien lyhenteitten k„ytt””n (ks lyhenne.c) ** Katso tarkemmin editlue.c. ** ** Tekij„t: Vesa Lappalainen ** Ohjelmointikurssi 1996- ** Tehty: 13.03.1996 ** Muutettu: ** ** K„ytt”: ** 0) Projektiin tarvittaan lis„ksi ** C\ALI\console.c ** C\ALI\mjonot. ** C\ALI\lyhenne.c ** C\ALI\editlue.c ** C\ALI\editluep.cpp - jos lyhennetiedostoksi kelpaa lyhenne.lyh ** C\ALI\wout.cpp - jotta cout menee console.c:n kautta ** ** Ennen k„„nn”st„ m„„ritell„„n vakio USE_CONSOLE. ** Mik„li ko. vakiota ei ole m„„ritelty, ei t„m„n tiedoston ** aliohjelmat tee mit„„n, eik„ em. tiedostoja tarvitse ** ** 0) #include "wout.h" niissa tiedostoissa joissa cout halutaan muuttaa ** 1) #include "editluep.h" ja ** ohjelmassa maaritellaan jossakin olio ** cEditLue editlue(lyh); ** miss„ lyh on mahdollisen lyhennetiedoston nimi. ** tai ** 1) liitetaan editluep.cpp projektiin, jolloin ei tule lyhennetiedostoa */ #ifndef __EDITLUEP_H #define __EDITLUEP_H #include #include "editlue.h" #include "wout.h" #ifdef USE_CONSOLE class cEditLue { char *lyh; public: cEditLue(const char *alyh=NULL) { lyh = NULL; if ( alyh ) lyh = new char[strlen(alyh)+1]; if ( lyh ) strcpy(lyh,alyh); edit_alusta(lyh); } ~cEditLue() { edit_vapauta(lyh); if ( lyh ) delete [] lyh;} }; #endif /* USE_CONSOLE */ #endif /* __EDITLUEP_H */