#include"muunnik.h" /******************************************************************************/ class cPiirrettava_objekti{ protected: cVec kp; cMatrix Mat; int kuvattu; public: HPEN vari; cPiirrettava_objekti(cMatrix mat,HPEN kyna,cVec b,int onko) {kp=b; kuvattu=onko; vari=kyna;Mat=mat;} virtual cVec oikea_yla(void){return kp;} virtual int piirra(cMuunnettuIkkuna I)const{ return 0;} int vaihdavari(HPEN v); int piirretaanko(cMuunnettuIkkuna I); int PiirraPois(cMuunnettuIkkuna A); cVec anna_paikka(void);//26.6 }; /******************************************************************************/ class cSateellinen:public cPiirrettava_objekti{ protected: double sade,kerroin; cVec lp; public: cSateellinen(cMatrix mat=1,HPEN kyna=color[0],double r=1.0,double kerr=1.0,cVec keskip=0.0,cVec loppup=0,int onko_kuvaa=0): cPiirrettava_objekti(mat,kyna,keskip,onko_kuvaa) { sade=r; kerroin=kerr; lp=loppup; } int aseta_kuvattu(int i){kuvattu=i; return 0;} virtual int piirra(cMuunnettuIkkuna A)const {return 0;} virtual cVec oikea_yla(void){return lp;} // virtual int PiirraPois(cMuunnettuIkkuna A){return 0;} virtual int jana(cVec &a, cVec &b){return 0;} virtual int aseta_alkupiste(const cVec &a) {return 0;} virtual int aseta_loppupiste(const cVec &l){return 0;} virtual int tee_littea_kuutio(cVec loppup){return 0;} virtual cMatrix matsij(const cMatrix &C){return Mat;} };